Εκφοβισμός Part 2

Πόνος........Αβάσταχτος πόνος.......Δεν μπορώ να προσδιορίσω που ακριβώς πονάω......Είναι σαν να έχω χάσει τον έλεγχο του σώματός μου! Ακούω βήματα να πλησιάζουν, όμως το γεγονός ότι πονάω με καθιστά αδύναμη να γυρίσω να δω ποιος είναι...Νόμιζα ήταν ο Νότης.Έτσι προσπάθησα να βρω δύναμη να του φωνάξω να φύγει αλλά δεν τα κατάφερα!! 
#-Βενετία;; είπε μια ανδρική σοκαρισμένη φωνή!
Προσπάθησα να κάνω κάποια κίνηση ώστε να δω το άτομο που έχει φτάσει σε απόσταση αναπνοής απο το κατά πονεμένο μου σώμα αλλα το αποτέλεσμα ήταν τα βογγητά απο τον αφόρητο πόνο.
#-Μην κουνιέσαι Βενετία θα σε βοηθήσω. Μην ανησυχείς όλα θα πάνε καλά! 
Με απαλές κινήσεις ο άγνωστος άνδρας με βοήθησε να καθίσω και να στηρίξω την πλάτη μου στον στύλο της σημαίας. Καθώς σήκωσα το κεφάλι μου τον αναγνώρισα ήταν ο Χάρης, ο μόνος άνθρωπος που νοιάστηκε ποτέ για εμένα, ήμασταν κάτι σαν αδέρφια. 
Χ-Δεν πάει άλλο αυτη η κατάσταση!Πρέπει να ενημερώσουμε κάποιον καθηγητή ή τον διευθυντή!
Β-Όχι Χάρη... τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα! Μην το πεις εσύ τουλάχιστον θα το πω εγώ.
Χ-Θέλω να είμαι μαζί σου όταν το λες δεν σε εμπιστεύομαι...έτσι είχες πει και την προηγούμενη φορά και δεν έκανες τίποτα.  Δεν θα το αφήσω να συνεχιστεί αυτό! είπε αναστατωμένος
Β-Θα πάω στο υπόσχομαι! είπα καθώς έψαχνα το μπουφάν μου.   
Β-Χάρη....Βλέπεις κάπου το μπουφάν μου; Σηκώθηκε και κοίταξε τριγύρω. Μετά απο λίγο μου φέρνει ενα βρεγμένο κουβάρι. Το είχαν πετάξει στο νερό! Δεν περίμενα και τίποτα καλύτερο απο αυτούς. Μετά απο λίγη ώρα με τον πόνο να έχει απαλύνει στάθηκα στα πόδια μου και ξεκινήσαμε να πάμε στο ξενοδοχείο. Στη διαδρομή δεν συναντήσαμε κανέναν καλύτερα δεν γινόταν! Σκεφτόμουν πώς θα έκανε ο κάθε περαστικός που θα με έβλεπε σε τέτοια κατάσταση... Όσο το σκεφτόμουν τόσο περισσότερο πονούσε το κεφάλι μου. Φτάσαμε πάνω στο δωμάτιο, ξάπλωσα στο κρεβάτι σιγά σιγά,όχι πως μπορούσα να κάνω και αλλιώς, Ο Χάρης έκανε ένα τηλεφώνημα όμως η κατάστασή μου δεν με βοηθούσε και πολύ στο να αντιληφθώ και πολλά πράγματα όπως το άτομο στην άλλη γραμμή.
Χ- Ο κύριος Σωτήρης είναι στο δωμάτιό του! Και του είπα πως θα πας!
Β-Τι; Όχι στον κ.Σωτήρη το ξέρεις ότι του έχω αδυναμία και δεν υπάρχει περίπτωση να με δει έτσι βασικά κανένας δεν πρέπει να με δει σε αυτή την κατάσταση.... είπα με μια ανάσα.
Χ- Το ξέρω! Γι αυτό κανόνισα να μιλήσεις μαζί του είναι ο μόνος καθηγητής που θα ανοιχθείς! Και όσο για το θέμα της εμφάνισης δεν θα το σχολιάσω είσαι θύμα εκφοβισμού! Μην ξανά ακούσω τίποτα άλλο! Έλα πάμε τώρα. 
Σηκώθηκα με την συνοδεία βογκητών. Βρεθήκαμε έξω απο το δωμάτιο του...<Πάρε βαθιά ανάσα και πες τα όλα με λεπτομέρειες> ήταν τα τελευταία λόγια του Χάρη πριν χτυπήσει την πόρτα και φύγει. Ο κύριος καθώς με βοήθησε να καθίσω στο κρεβάτι ώστε να νιώσω καλύτερα περίμενε γεμάτος περιέργεια και ανησυχία αυτά που είχα να του πω. Με προσήλωση άκουσε όλη την ιστορία, συλλογιζόταν πολύ ώρα...Φαίνεται δεν του είχε τύχει κάτι παρόμοιο όλα αυτά τα χρόνια. Επικοινώνησε με τον διευθυντή και κάνα δύο άτομα ακόμα. Μετά απο λίγο μου έφερε ένα χάπι το οποίο θα βοηθούσε στην χαλάρωση των μυών και συνεπώς του πόνου. Η χαλάρωση δεν άργησε να έρθει και το γεγονός ότι έπρεπε να πάω στο δωμάτιό μου με σκότωνε. Όταν έκανα την κίνηση να σηκωθώ ο κ.Σωτήρης μου επέβαλε να περάσω την νύχτα στο δωμάτιο του καθώς αυτός θα έπαιρνε κάποιο άλλο απο τα τόσα που είχε το ξενοδοχείο.
Οι επόμενες μέρες πέρασαν περίεργα....γεμάτες ένταση, έναν ενοχλητικό πόνο και πολλές ερωτήσεις. Το συμβάν έφτασε μέχρι και τα δικαστήρια. Δικαιώθηκα και ο Νότης με την παρέα του καταδικάστηκαν σε 2 χρόνια φυλάκιση στις φυλακές ανηλίκων. Η δική μου η ζωή όμως δεν θα γυρνούσε πότε ξανά στην κανονική της ροή. Έτσι και εγώ αποφάσισα να φύγω από την πόλη μου. Θα έφευγα στην Γαλλία στην ξαδέρφη μου που μένει εκεί μόνιμα. Ετοιμάστηκα πήρα όλα τα υπάρχοντά μου και έφυγα για την καινούργια μου ζωή! 
Εδώ την Γαλλία όλα είναι διαφορετικά αλλά αυτό δεν μου είναι εμπόδιο. Ως τώρα όλα είναι καταπληκτικά ελπίζω να συνεχίσουν έτσι τα πράγματα!

Με αυτή την ιστορία ήθελε να δείξω σε όλους εσάς πως ο εκφοβισμός δεν είναι αστείο! Όποιος ξέρει κάποιο άτομο που υποφέρει ας μιλήσει! Ακόμα και το ίδιο το θύμα ας πάρει το θάρρος και ας μιλήσει! Όλα θα τελειώσουν αρκεί να το πεις! ΜΊΛΑ!

(xlomohliobasilema2)

Σχόλια